Dziś mamy 4 maja 2024, sobota, imieniny obchodzą:

19 grudnia 2020

Kolosalne rachunki za ogrzewanie. "Ktoś wreszcie musi zrobić z tym porządek"

fot. archiwum

fot. archiwum

Temat rachunków za ogrzewanie w blokach zarządzanych przez spółdzielnię Chrobry #był już poruszany niejednokrotnie. Tym razem problem ten opisał mieszkaniec Mroczy. Treść poniżej.

Pisze tutaj w związku z kosmicznymi rachunkami za CO. W Mroczy przy ul.Piotra14 są dwa bloki. Rachunki za ogrzewanie są katastroficzne. Jak można płacić takie wysokie rachunki za nic praktycznie, to się w głowie nie mieści, co wyprawia spółdzielnia mieszkaniowa Chrobry z Nakla nad Notecią. Jak ludzie mają ogrzewać mieszkanie wiedząc, że i tak zapłacą za ogrzewanie katastroficzne rachunki, pomimo że z podzielników wychodzi co innego, jak z rachunku. Dobrze, że sprawa została zgłoszona do prokuratury, sądu oraz do TVP. Jestem ciekawy, co teraz zrobią prezesi spółdzielni jak to wszytko wyjdzie na jaw, to woła o pomstę do nieba. Na szczęście i aż tyle, tą sprawą zajęła się Telewizja, gdyż ktoś wreszcie musi zrobić z tym porządek.

Materiał: Internauta

Oceń artykuł: 54 5

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (105) Zgłoś naruszenie zasad

    • 29 (33)

    XxX, w dniu 19-12-2020 09:38:33 napisał:

    dokładnie zgadzam się z głosem internauty mieszkają tam moi znajomi i to prawda ze rachunki mają katastroficzne naprawdę nie polecam tej SM. Chrobry masakra dobrze napisane wreszcie się ktoś za to weźmie

    odpowiedz

    • 26 (32)

    LEW , w dniu 19-12-2020 09:56:08 napisał:

    Czas na zmiany w tej spółdzielni, jedna klika od góry zacząć.

    odpowiedz

    • 8 (16)

    Kick, w dniu 19-12-2020 10:01:38 napisał:

    Mogę spytać ile miesięcznie kosztuje ogrzewanie 1 m2 powierzchni?

    odpowiedz

    • 31 (37)

    klotka, w dniu 19-12-2020 10:02:36 napisał:

    popiera was cale Naklo

    odpowiedz

    • 20 (22)

    taka prawda, w dniu 19-12-2020 10:05:47 napisał:

    No w końcu, złodziejska mafia . Klatki schodowej nie mamy remontuwane od 20 lat ile mozna mówić ? może jeszcze mamy się prosić za nasze pieniądze ?

    odpowiedz

    • 8 (30)

    ksiondz wikary, w dniu 19-12-2020 10:29:47 napisał:

    pisowska dobra zmiana, krasc do bolu

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (5)
    • 16 (16)

    Mieszkaniec , w dniu 19-12-2020 11:00:19 napisał:

    Powinna być ustawa która wprowadza wspólnoty na osiedlach a spółdzielnie mieszkaniowe likwiduje to jawne złodziejstwo od lat 80tych wplca się na fundusz remontowy a spółdzielnia zaciąga kredyt na ocieplenie bloku. Absurd. Po ocieplenie ludzie powinni mieć niższe rachunki a mają dopłaty po 1000 zł nie rozumiem

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -3 (7)

    spawacz, w dniu 19-12-2020 11:27:47 napisał:

    Piszcie, co to komu szkodzi. My trzymamy się mocno!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 19 (25)

    Facet, w dniu 19-12-2020 11:46:04 napisał:

    Podzielniki ciepła to pic na wodę, w/g głównego urzędu miar, to nie są udzadzenia pomiarowe. Podzielnik to urządzenie budowlane, montowane na grzejnikach centralnego ogrzewania, służące do iluzorycznego i bardzo często błędnego podziału kosztu ciepła, określonego na podstawie odczytu podzielników kosztów, rachunków za ogrzewanie budynku. Generalnie to jeden wielki przekręt, układ prezesow spółdzielni z producentami pomiernikow, żeby oszukiwać i okradac lokatorów. Proste, spółdzielnia Chrobry to dziadostwo, największy bandyta i złodziej w powiecie nakielskim.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -18 (28)

    za wygodę się płaci, w dniu 19-12-2020 11:49:30 napisał:

    zawsze moża sie przeprowadzić do kamienicy i palić w piecach kaflowych, łazienkę i kuchnie ogrzewać na prąd... na 100 % rachunki będą mniejsze i zawsze będzie ciepło w mieszkaniu bez zadnego wysiłku :)

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 13 (19)

    Nakielanin, w dniu 19-12-2020 13:12:54 napisał:

    Trzymam kciuki, żeby udało wam się obalić zarząd spółdzielni.

    odpowiedz

    • 14 (18)

    Mieszkaniec , w dniu 19-12-2020 13:56:41 napisał:

    Żeby nam się żyło super, trzeba zarzad(chrobry) kopnąć w dupe

    odpowiedz

    • 11 (15)

    Robert, w dniu 19-12-2020 14:15:30 napisał:

    Taka sama sytuacja jest w blokach w Lubaszczu podobno. SM Chrobry to rodzinna klika wpuścić w księgowość kontrole niech sprawdzą co tam się odwala

    odpowiedz

    • 13 (17)

    Nakielanin83, w dniu 19-12-2020 14:21:48 napisał:

    Niestety ale tej Spółdzielni powinny przyjrzeć się odpowiednie organy ścigania

    odpowiedz

    • 12 (18)

    Donut, w dniu 19-12-2020 14:32:14 napisał:

    Mam propozycję, zbierzmy się, z taczkami i wywieziemy cały ten burdel z siedziby spółdzielni, z taczek wrzucimy ich na przyczepę z gnojem i przewieziemy po Nakle, co wy na to??

    odpowiedz

    • 8 (10)

    Freed, w dniu 19-12-2020 16:06:23 napisał:

    Jak już zaczęliście to bym od razu złożył zawiadomienie do CBA bądź KAS. Jak coś znajdą fajno, nie znajdą trudno. Co innego zrobić, do nakielskiej prokuratury? Pff proszę Was

    odpowiedz

    • 7 (13)

    Tedd, w dniu 19-12-2020 16:08:39 napisał:

    W Potulicach też ludzi dymają na grubą kasę. Ludzie boją się wysokiego rachunku, siedzą przez to w zimnym a blok zachodzi wilgocią. To mafia!!!

    odpowiedz

    • 1 (13)

    Zwykły człowiek., w dniu 19-12-2020 16:11:52 napisał:

    Przecież SM Chrobry to nie PIS tylko przeciwnie.

    odpowiedz

    • 11 (13)

    Xxx, w dniu 19-12-2020 16:56:32 napisał:

    Popieram, w Nakle na osiedlu Chrobrego mamy ten sam problem...

    odpowiedz

    • 6 (8)

    max, w dniu 19-12-2020 17:05:41 napisał:

    cała prawda jest ze regulamin opłat za centralne ogrzewanie jak i umowa z ciepłowniami to jedna wielka farsa, jak może być 70 procent kosztów stałych a ich mnożniki LAV wyssane z palca

    odpowiedz

    • 5 (9)

    Mieszkaniec, w dniu 19-12-2020 17:06:35 napisał:

    Jak ocieplali bloki to ocieplili nawet sufity w węzłach ciepłowniczych jest tam gorąco jak w piekle jak pytalem pracownika po co to robi tam to się uśmiechnął .

    odpowiedz

    • 13 (13)

    Kazimierza Wielkiego, w dniu 19-12-2020 17:37:02 napisał:

    Popieram w 100%. Problem nie dotyczy tylko wymienionych miejscowości czy osiedli... Prawda jest taka, że spółdzielnia Chrobry okrada wszystkich lokatorów.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 15 (17)

    Nakielanka, w dniu 19-12-2020 17:50:35 napisał:

    Moim zdaniem nie powinno być pomiernikow. Ludzie ogrzewaliby mieszkania i nie siedzieliby w zimnych. Koszty ogrzewania podzielić w zależności od metrażu. Byłoby bez cwaniactwa.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (9)

    bolek, w dniu 19-12-2020 17:54:23 napisał:

    Bolesław Chrobry się w grobie przewraca!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (3)

    CNA, w dniu 19-12-2020 17:58:55 napisał:

    nic nie zrobicie , w Naszym Kraju wszędzie rządza PREZESI ,

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (5)

    Mieszkaniec , w dniu 19-12-2020 18:18:25 napisał:

    Też należę do tej spółdzielni mówię oszczedzalam ogrzewanie będzie mniej rachunek mnie powalił na kolana.. Nie wiem za co

    odpowiedz

    • 5 (5)

    lokator, w dniu 19-12-2020 18:41:29 napisał:

    Może ktoś wreszcie napisze ile wynosi zaliczka za ogrzanie 1m2, ile metrów ma mieszkanie i ile trzeba dopłacić. Bo nie wiem czy współczuć czy może zazdrościć z powodu niskich kosztów w porównaniu do moich we wspólnocie.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 4 (6)

    gruby, w dniu 19-12-2020 19:31:22 napisał:

    Prezes kosztuje więc musi być drogo hahah

    odpowiedz

    • 4 (4)

    kolo, w dniu 19-12-2020 20:15:36 napisał:

    "Pomierniki" nie są uznane przez Główny Urząd Miar i Wag jako urządzenia pomiarowe służące jako narzędzie do naliczania opłat za CO ale są powszechnie stosowane na wskutek fikcji wprowadzonej za uchwałami walnych zgromadzeń członków spółdzielni ,a ich treść może być podważona tylko przez organ ,który je uchwalił i dostawcę ciepła i tyle w temacie,Jeżeli SM wprowadziłyby gęsie pióro zawieszone na grzejniku jako urządzenie do pomiaru i zatwierdziłyby to uchwałą walnego zebrania członków to sankcje byłyby takie same jak przy "pomiernikach" ciepła . Taki mamy system bo działa.

    odpowiedz

    • 4 (6)

    Marian, w dniu 19-12-2020 21:27:17 napisał:

    a może Westalka mogłaby zarządzać blokami w Mroczy ?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 0 (2)

    Chrobry, w dniu 19-12-2020 22:00:43 napisał:

    Jak można takie kolory zrobić Na budynkach w xxl wieku wyglądają jak bloki za czasów pgr

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 2 (6)

    Mysliwy z czerwoną legitymacją, w dniu 19-12-2020 22:00:53 napisał:

    Nikt nie napisze ile płacicie za 1 m kwadratowy.Skoro nikt nie odważył się napisać to pewnie groszę i internauci zabilibyWas śmiechem.Skoro drogo to napiszcie że za 50 m kwadratowych płacicie tyle a tyle.Pewnie okaże ze spóldzielnia Was do prokuratury zgółsi że chcecie ich z torbami puścić.Pozdrawiam.Piszcie konkretnie a nie burzo gówno

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 2 (4)

    Max, w dniu 19-12-2020 22:05:49 napisał:

    Jeżeli te bloki nie pochodzą z zasobów mieszkaniowych SM Chrobry, a są wyłącznie przez nich administrowane, to jest możliwość zmian. Walne zebranie członków wspólnoty mieszkaniowej większością głosów może podjąć uchwałę o wypowiedzeniu umowy administrowania nieruchomością przez SM Chrobry i sami podjąć się administrowania w ramach wspólnoty. Pozostaje kwestia spłaty przez wspólnotę zobowiązań SM Chrobry za termomodernizację budynków i inne nakłady nie objęte finansowaniem z wyodrębnionego funduszu remontowego oraz dostawcy CO i CW, bo zapewne kotłownia została wykupiona przez SM Chrobry i funkcjonuje tam na zasadzie monopolisty co skutkuje określaniem wysokości stawek wg własnego uznania. Jak by nie patrzeć zabrnęliście w ślepy zaułek i staliście się na długie lata zależni od SM Chrobry

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 2 (6)

    Adam, w dniu 19-12-2020 23:47:38 napisał:

    W Rozliczeniach tylko pensja prezesa się zgadza!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (1)

    Pola(k), w dniu 20-12-2020 00:12:12 napisał:

    Banialuki... Popiszecie i tyle w temacie a na zebraniach tylko garstka członków i boją się głosować inaczej niż by chcieli, ponieważ głosowania są jawne. Wszelkie wnioski, których rada nadzorcza z prezesem nie uzna, nie przejdą. A to wy członkowie jesteście władzą tej spółdzielni. Z niewiedzy można bać się prezesa i jego ekipy i tak jest na ogół.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 2 (4)

    Ja, w dniu 20-12-2020 09:02:27 napisał:

    To ile płacicie bo nikt nie napial

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (5)

    obywatelka, w dniu 20-12-2020 09:06:46 napisał:

    Właśnie ile płacicie wygoda kosztuje

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (3)

    Mroczanin, w dniu 20-12-2020 09:34:18 napisał:

    Zawsze jakiś problem.A myslicie że mieszkanie w domku jednorodzinnym nie kosztuje jak ceny za wszystko rosną.Pamietam jak się śmialiscie że mamy wygode ciepla woda ogrzewanko itp a teraz na caly powiat szum.Wyslijcie pisma itp gdzie trzeba i załatwcie sprawe.Ludzie też mają inne zmartwienia.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (5)

    Mieszkaniec , w dniu 20-12-2020 09:51:16 napisał:

    Os łokietka to samo rozliczenie ogrzewania zwala z nóg a do tego czynsz mimo własnościowych mieszkań jak w Warszawie

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (3)

    Edek, w dniu 20-12-2020 13:36:21 napisał:

    Na pochybel Kielakowi !

    odpowiedz

    • 2 (4)

    Ewelina, w dniu 20-12-2020 14:19:46 napisał:

    Jak może być ze rachunek za ubiegły rok 2018 jest identyczny jak za rok 2019. W 2019 nie ogrzewalam mieszkania tak jak w 2018 ponieważ nie było zimy. Przypuszczam że tylko zrobiono,, enter,, i przesłane ten sam rachunek. Proszę o sprawdzenie, bo ja nie śpię na pieniądzach.

    odpowiedz

    • 3 (3)

    GOŚĆ, w dniu 20-12-2020 14:38:13 napisał:

    W Nakle na Pocztowej po ociepleniu bloków za ogrzewanie mamy dopłaty po 2 tyś a za remontówkę 4 zł za m2 jawne jaja i złodziejstwo;czas się za nich wziąć

    odpowiedz

    • 2 (6)

    Czytelnik, w dniu 20-12-2020 16:40:30 napisał:

    Panie które tam pracują też muszą zarabiać A szczególnie taka jedna blondyneczka z głową do góry to musi chyba nieźle prezesowi się podlizywac bo co nie co słyszałem .Ha ha.

    odpowiedz

    • -3 (3)

    CNA, w dniu 20-12-2020 17:42:42 napisał:

    więcej wyrozumiałości dla prezesa , przecież idą Święta !

    odpowiedz

    • -4 (4)

    Mroczanin, w dniu 20-12-2020 17:56:48 napisał:

    Zobaczcie co za wiocha zgłosili sprawę do Pis-owskiej prokuratury i jeszcze bardziej zależnej prokuratury co za ludzi jak się nie podoba to do domku mieszkać tak nikt nie przyjedzie nic nie naprawi i nie napadli w piecu wtedy się oczy otworzą ja muszę sobie sam w piecu napalic a jak mi światło wsadzi to sam zabylic za elektryka ale tak przez ta władzę w tyłach się poprzewracało każdy Pan a reszta to złodzieje i cholota za takich to dopiero się prokurator powinien zabrać

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 1 (5)

    waw, w dniu 20-12-2020 21:17:18 napisał:

    Ludzie chcą widzieć ile płacimy , - proszę bardzo.Tak to wygląda u mnie. Opłata za ogrzewanie 140 zł x 12 miesięcy = 1680 zł +90 zł za podgrzewaną wodę x 12 miesięcy =1080. 1680+1080 =2760 zł na cały rok .Grzanie od godz .18.00 do 21.00 , na 4 kaloryfery włączone 2 (dwa) - ani minuty dłużej, temperatura w mieszkaniu 18 stopni .Po rozliczeniu okresu grzewczego dopłata od tysiąca do 2 tysięcy Mieszkanie 50 m 2 .Metry nie mają znaczenia ,to tylko średnie zobrazowanie kosztów grzania . +140 zł fundusz remontowy na miesiąc .Nie piszę o innych kosztach .Proszę zwrócić uwagę na bardzo krótki czas grzania, 2 godziny dziennie.Dopłaty są nieprzewidywalne i mogą wynosić do kilku tysięcy zł w skali roku ( to są fakty), ,bez najmniejszego uzasadnienia ,jak i możliwości wnikliwego sprawdzenia.Uważam ze jesteśmy okradani .Mimo wszystko wesołych Świąt.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (3)

    Ja, w dniu 20-12-2020 22:40:02 napisał:

    Za wygodę się płaci! Ja też muszę kupić opał na zimę.. Około 2 tysiące! Za wodę i ścieki też nie mało płacę! Jak wam źle to przeprowadźcie się na wieś.. Ja sama muszę rozpalić w piecu żeby mieć ciepło... A wy przychodzicie z pracy, czy tam skąd i macie ciepło.. Hmma a jak za zimno to trudno.. Ja dziękuję Bogu że mieszkam na wsi.. Mam swój pięć, palę ile potrzebuje, zakazy i nakazy mnie nie obowiązuja bo mam swoje podwórko! Ale jak się miasta chciało to to cierp ciało coś chciało.. Pozdrów dla mieszczuchow

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (1)

    Mery, w dniu 20-12-2020 23:36:29 napisał:

    Z tego co widzę to jest to opłata za centralne ogrzewanie i podgrzanie wody. Prawdopodobnie rozliczenie też dotyczy tych dwóch pozycji. Nie możecie więc porównywać się z tymi którzy płacą tylko za centralne ogrzewanie. We wspólnotach też noie jest tak różowo jak się Wam wydaje. Jest wielu cwaniaków, którzy płacą niewiele kosztem współlokatorów. U Was też nie wiadomo czy jest to kwestia zarządu

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (1)

    Adam, w dniu 21-12-2020 06:28:56 napisał:

    A przez lata słychać było głosy...komuno wróć. Gdyby komuna faktycznie odeszła to nie było by tych problemów. Tymczasem komuniści i SB cy poustaeiali się w różnych instytucjach i robią interesy. Między innymi spółdzielnie mieszkaniowe w całej Polsce. Daliśmy się zwieść obietnicom,a dziś są tego skutki.

    odpowiedz

    • 2 (2)

    Naklok, w dniu 21-12-2020 20:03:04 napisał:

    To kiedy ten program o tych złodziejach że spółdzielni Chrobry?

    odpowiedz

    • -2 (4)

    Święty Mikołaj, w dniu 22-12-2020 09:00:55 napisał:

    Jak patrzę na te wpisy to aż mdli. Szczekacie i oskarżacie, rzucacie mięchem nie zdając sobie sprawy z konsekwencji takich zachowań. Nie macie nawet odwagi podpisać się z imienia i nazwiska, bo jesteście bandą tchórzy.Nie wiecie tak naprawdę nic a mądrujecie się za trzech. Na każdy temat wrzucony na naklo24 macie najwięcej do powiedzenia. Jak widać Wasze życie jest tak mało interesujące, że włazicie z butami w czyjeś. Nie żal Wam ludzie a raczej hieny, energii na coś takiego? Cokolwiek się nie pojawi to Wy jak szarańcza mnożycie się ze swoimi wypocinami aż żal. No, ale Nakło jest z tego znane. Nic tylko same święte krowy, które myślą, że wszystko im się należy a za głupie komentarze nie unikną odpowiedzialności. Błąd. Era zastraszania już się kończy. A Ci co wrzucają głupie komentarze niech lepiej wezmą się za robotę, a nie na zasiłkach na czyjejś pracy się ślizgają.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (1)

    ewa, w dniu 22-12-2020 11:44:49 napisał:

    juz dawno Prezes i Zarząd powinni za to odpowiedziec!!!!! moja ciocia płaci majątek co roku.....BRAWO za inicjatywe!!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 4 (4)

    Monia, w dniu 22-12-2020 11:51:47 napisał:

    oj tak Prezes i cały ten jego kurnik to słów brak, zarząd, ksiegowa.....a Pan Kłos beszczelny arogancki młody Pan, którego jest pan od Remontów.....szkoda słów.....jedna wielka klika......znajomości!!!!!!

    odpowiedz

    • 1 (3)

    Mysliwy z czerwoną legitymacją, w dniu 22-12-2020 16:55:11 napisał:

    To nie takie wielkie opłaty.Ludzie chcieli za grosze miec ciepło ciepła wodę.Ktoś musi opalać ewentualnie nadzorować jak jest gaz.Trzeba konserwować ,naprawiać .Proszę przenieść się do domków jednorodzinnych to jeszcze jeden etat Wam dojdzie pracownka konserwatora To elewacja dach czystość wokoł posesji.Nikogo w bloku nie interesuje zę jakaś awaria trzeba wszystko rzucić i iść lub zorganizować majstra za którego trzeba słono zapłacić.Najlepsza rada sprzedac to co macie kupić swoje jednorodzinne i nie narzekać.Domek jednorodzinny około 100 m kw to opał 4500 tys zł sama obsługujesz (kup opał dowież pal wynoś popiół recę co chwile brudne plus woda, kanaliza jesli jest, śmieci itp i

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 0 (0)

    anty czerwony, w dniu 23-12-2020 16:05:35 napisał:

    Wystarczy zobaczyć kto wchodzi w skład zarządu Spółdzielni. Ręka rękę myje. Teraz pracują zdalnie. Zamiast być pod telefonem to od rana na zakupach.. Chociaż przed zdalnym też tak robili. Parking z bramką pod samym budynkiem i niektórzy z rodziny tych osób się jeszcze chwalą, że maja pilota do tej bramki. Do tego bezczelność i arogancja niektórych. Skrytykować nie można, bo jesteś od razu pisior:D Ktoś ma układ bo wujek, ciepła posadka i zero odpowiedzialności. Kiedyś mam nadzieje się to skończy i trzeba będzie iść do uczciwej pracy a wyszczekany ryjek nie pomoże tylko zaszkodzi.

    odpowiedz

    • 0 (0)

    obserwator, w dniu 02-01-2021 08:45:46 napisał:

    Wszyscy narzekacie a nie ma komu zrobić z tym porządku. A co na to Rada Nadzorcza! Wystarczy zwołać nadzwyczajne zebranie i postulować o zmianę naliczania za ciepło, to znaczy rezygnacja z podzielników, tak jak zrobiono w naszej spółdzielni za moją namową. Ludzie przegłosowali i skończyło się dla niektórych eldorado. Dziś już od kilu lat wszyscy płacimy od metra kw. i jest sprawiedliwie, a nie tak jak kiedyś prezes mógł podpowiadać firmie odczytującej, temu odejmij kilka kresek a temu dodaj i wychodziło, że jedni dużo płacili a drudzy mieli duże dopłaty!

    odpowiedz

    • -1 (1)

    pol60, w dniu 02-01-2021 09:12:26 napisał:

    Wykupcie mieszkania i przejdźcie ze Spółdzielni pod Wspólnotę, ( wystarczą 3 zebrania) zmiana jest taka, że w spółdzielni majątek spółdzielni jest własnością spółdzielni a w Wspólnocie cały majątek jest Wasz mieszkańców i nie potrzeba prezesa tylko zarządcę a zarządcą morze być nawet inny wypróbowany zarządca z innej wspólnoty, gdyż wspólnoty mogą się łączyć i taniej żyć!

    odpowiedz

    • 1 (1)

    mroczanka, w dniu 20-01-2021 18:41:53 napisał:

    decyzja powinna być jedna a mianowicie zrobić liste z podpisami lokatorów o zdjęcie tych pomierników ciepła i będziemy płacili od metra mieszkania

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Zezwolenie na transport odpadów
od 2000PLN
Konstrukcje stalowe
Balustrady Bramy Ogrodzenia
Szkolenie z HACCP
59PLN
Prowadzenie kadr i płac dla firm
od 50PLN
Aparat dla dzieci
99,00 złPLN
Rejestracja BDO
500PLN
Ramki ślubne
39,90 zł PLN
0

233. rocznica uchwalenia Konstytucji Trzeciego Maja. Święto Narodowe

Ustawa Rządowa z 3 Maja 1791 roku była pierwszą #w nowożytnej Europie i drugą na świecie – po Stanach Zjednoczonych - konstytucją. Uchwalona przez Sejm Czteroletni miała zapewnić Polsce niezależność oraz umożliwić rozwój polityczny, społeczny i gospodarczy. Choć obowiązywała jedynie przez 14 miesięcy, była ogromnym osiągnięciem narodu polskiego.

(czytaj więcej)
0

Przepis na syrop z lilaka. Właściwości przeciwzapalne i przeciwwirusowe

Dość wcześnie w tym roku zakwitł lilak pospolity#, zwany przez wielu bzem. Roślina cechuje się wyjątkowym zapachem. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę z tego, że posiada ona wiele właściwości leczniczych.

(czytaj więcej)
0

Święto Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski. Ustanowione w 1920 r.

3 maja w kościele katolickim obchodzone jest #Święto Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski.

(czytaj więcej)
0

Ocena jakości powietrza w naszym regionie. Raport za miniony rok

Wypełniając obowiązek wynikający# z art. 89 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. 2024 poz. 54), Główny Inspektor Ochrony Środowiska wykonał ocenę jakości powietrza za rok 2023 i na jej podstawie dokonał klasyfikacji stref w województwie kujawsko-pomorskim.

(czytaj więcej)