W świecie Antarktydy. Inspiracją "Zaczarowana zagroda"
fot. SP Witosław
W minionym tygodniu uczniowie klasy 2 Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Witosławiu, dzięki lekturze# „Zaczarowana zagroda” odwiedzili Antarktydę.
Dzieci z zapałem wykonały lapbooki, aby lepiej poznać życie na tym mroźnym kontynencie.
Powstała też klasowa zagroda, z mnóstwem pingwinów, Elegancikiem, profesorem Dobrowolskim i Polarnikami.
Materiał: Anna Nowakowska
Autor nie wyraża zgody na komentowanie artykułu.
Galeria
Czytaj również
- Prestiżowe stypendium dla ucznia Żeglugi. Daniel Apalczyk wyróżniony
- Warsztaty na uniwersytecie. Uczniowie "Żeglugi" w murach bydgoskiej uczelni
- IX Święto Krowy. Ogólnopolska konferencja w Samostrzelu
- "Poznajemy Krajnę od A do Z". Projekt z udziałem 600 uczniów
- Afrykański dzień w szkole. Uczniowie zainspirowani lekturą
Jak prawidłowo stosować antybiotyki? Nie przerywaj kuracji
Czy wiesz, jak prawidłowo stosować antybiotyki? Zapobieganie infekcjom i odpowiednie ich# leczenie pomogą zachować skuteczność leków i zapobiegać antybiotykoodporności.
(czytaj więcej)Ćwiczenia policjantów i straży granicznej. Wspólne działania
Policjanci, wspólnie ze strażą graniczną, wzięli udział# w ćwiczeniach na terenie Portu Lotniczego w Bydgoszczy. Miały one na celu sprawdzenie i utrwalenie działań służb w odpowiedzi na realne zagrożenia, które mogą wystąpić podczas codziennej działalności lotniska.
(czytaj więcej)Terytorialsi na kolejnym szkoleniu. Kurs SERE był bardzo wymagający
Ucieczka, unikanie przeciwnika, przetrwanie w terenie to tylko niektóre #zagadnienia kursu SERE poziomu B, który w minionym tygodniu zrealizowało Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej w Toruniu. W 5-dniowym kursie udział wzięło kilkunastu Terytorialsów z całego kraju, a zajęcia realizowane były m.in. na terenie borów Tucholskich.
(czytaj więcej)Co nam mówi kod kreskowy? Czy prefiks 590 = Polska?
Kto odpowiada za kody kreskowe#? GS1 to międzynarodowa organizacja zajmująca się zarządzaniem systemem znakowania produktów kodami kreskowymi.
(czytaj więcej)